Search
  • אייל זק

מדוע כל כך חשוב לבחור את הגופן המתאים למוצרים של העסק

עד כמה חשוב הפונט שבחרנו?

אני משווה בין פונט לפריט לבוש. ההשוואה הזאת היא מדהימה בעייני.

מה אתם לובשים עכשיו?

אנשים אחרים שמסתכלים עליכם עשויים בצדק או בטעות להניח הנחות על האופי, על האישיות, על הרקע החברתי-כלכלי, על הגיל (או על הגיל שבו אתם רוצים להיות…), או על סוג הרושם שהמקצועיות, הוותק, האמינות והיוקרה שלכם ושל העסק מול הקהל שלכם. בהזדמנויות שונות ומצבים

שונים לבוש יוצר רושם אחר ומיוחד, לא הייתם לובשים בגד ים לפגישה עם לקוח, אתם לא תלבשו חליפה ועניבה במהלך החופשה שלכם על חוף הים..., נקודה טובה למחשבה, אה?

אז, מה ״הבגדים״ שלכם אומרים עליכם?

אפשרות בחירת הגופן משרת את מטרת העיצוב. טיפוגרפיה, לעתים קרובות, במבט ראשון, נותנת את הרושם לאנשים לאמוד ולשפוט אתכם ואת העסק שלכם, כך שהגופן צריך להיות תכליתי ומתאים.

האם הגופן שבחומרים הגרפיים שלכם אומר "חופשת קיץ" כאשר צריך לאמר "פגישה עם לקוח"? האם חלקי התלבושת שלכם מתנגשים ולא מתאימים, או שהם משלימים אחד את השני? האם גופן, צבע, טקסטורה וקו מתקשרים עם התכונות שאתם מתכוונים שהמתבוננים בכם יבינו מי אתם? שיקולים אלה הם חלק ממה שעושה בחירה של גופן כחלק חשוב של תהליך התכנון של הניראות. הגופן הנכון לרב מאחד בין כל חלקי העיצוב: גופן-צבע-טקסטורה-קו.

בחירת הגופן לעיתים קרובות מגדיר את הטון עבור העיצוב כולו והוא יכול להשפיע על רגשות הצופים - בדיוק כמו איך שהייתם ניראים אם הופעתם במסיבה עם ז׳קט מחוייט, חולצת טריקו שאתם לובשים רק בבית ומכנסי טרנינג, אנשים היו שופטים אתכם על המראה שלכם. אל תיהיו אלו שמטעים בניראות שלהם ונותנים ללקוחות תירוץ לעשות הנחות שגויות על מי שאתם, על המותג שלכם או העסק שלכם; בחירות טיפוגרפיות רעות, תמיד מסיחות את הדעת מהמסר והכוונה הנכונה שלכם מול קהל היעד.

״האם אצלי הכל בסדר?״

לא בטוחים היכן להתחיל? 

האם אתם בטוחים אם כל פרטי הלבוש שלכם מתאימים,

אשמח לפגישה בה אכיר אתכם, את יחודיות העיסוק שלכם ואת העסק שלכם,

אשמע ואמליץ על החליפה המתאימה עבורכם.

מצורף סירטון מאוד מסקרן על גופן שכולם מכירים.

4 views

אייל זק סטודיו לעיצוב ומיתוג  |  הגליל 13, כפר סבא  |  054-8061312  |  studio@eyalzak.co.il

© 2020 by Studio Eyal Zak